Verjaardagspost en typische cadeaus voor een snailmailer

april 12, 2017


Een jaartje ouder! Gisteren vierde ik mijn verjaardag. Geen groot feest, wel een gezellig etentje met mijn ouders en 's avonds wijn met vrienden. Overdag werd ik eerst al verrast door een klepperende brievenbus: het prachtige doosje vol kleine geschenkjes, hierboven op de foto te zien. Later op de middag ging onverwacht de deurbel en stond de pakketbezorger aan de deur met een tweede doosje leuks, van een snailmailmaatje. Verwend worden met post is als je jarig bent natuurlijk extra leuk.


Al met al heb ik een heerlijke dag gehad met lieve bezoekjes (mijn twee neefjes stonden na schooltijd plots voor de deur met ieder een bloem in de hand, zo leuk!) en fijne berichtjes van volgers op Instagram en Facebook. Ik voelde me écht jarig. Een heerlijke spontane dag, zo heb ik ze graag.


Handlettering
Cadeaus waren er ook, geheel in het teken van mijn creatieve hobby's. Hoog op mijn lijstje pronkten de twee boeken van Paperfuel uit de serie Handlettering doe je zo. Daarbij kreeg ik een setje Micron pennen in diverse diktes én het Flow Book for Paper Lovers van 2016. Ruim een kilo aan papierwaren, ik ga me het komende jaar uitstekend vermaken.


Paper Lovers met korting
Een tip, mocht je dit boek vol papier ook willen aanschaffen, via Bol.com is het Book for Paper Lovers tijdelijk met korting verkrijgbaar. In plaats van € 19,95 betaal je nu nog maar € 13,95. Je kunt het boek hier bestellen. Voor een uitgebreid kijkje binnenin verwijs ik je graag door naar het filmpje van Lisanne Leeft. In ruim 12 minuten gaat Lisanne het hele boek door en krijg je een goede indruk van de papierwaren en extra's. 

Cadeautje voor mezelf
Al bladerend ontstonden er bij mij genoeg ideeën voor verse post. Jullie gaan het vast langs zien komen binnenkort. Tot slot bestelde ik nog een cadeau voor mezelf. Kennen jullie Petite Louise? Een webshop vol prachtige kaarten en posters. Gisteravond laat kwam hier een derde categorie bij: inpakwaren! Een prachtige collectie van stickers, touw, cadeauzakjes en inpakpapier. Ik stelde een pakketje samen in de kleuren mintgroen, geel en wit. Zodra de bestelling binnen is laat ik er uiteraard meer van zien. Neem in de tussentijd zeker een kijkje in de nieuwe categorie, jullie gaan al die mooie papierwaren vast net zo geweldig vinden als ik.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat een mooie spulletjes!Ik kan hier ook heel blij van worden! De webshop kende ik nog niet, ga ik snel naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.