Budget tip: Metallic bakers twine

november 10, 2016


De trend van koperkleurige stationery vind ik een leuke, maar over het algemeen ook een dure. Budgetmerken lijken er weinig op in te spelen. Gelukkig staat de kerstcollectie voor de deur, het ideale moment voor metallic knutselwaren. In de folder van Action viel mijn oog op deze klosjes bakkerstouw.


50 meter touw
Hoewel je bij Action nooit zeker kunt zijn van de voorraad trof ik bij de kerstspullen een vol vak met klosjes touw aan. Behalve de koperkleurige is het touw ook verkrijgbaar in goud en zilver. Op een rolletje zit 50 meter touw. Hoe budget is budget in dit geval? Ik betaalde 69 cent per kleur. Ter vergelijking: een klosje van het A-merk kost € 6,90 per 45 meter. Prima deal dus!


Tijdelijk verkrijgbaar
Goed om te weten: het metallic bakkerstouw is een tijdelijk seizoensartikel en is geen onderdeel van het vaste assortiment van Action. Lees je deze blog een aantal weken na publicatie, dan kan het zijn dat de klosjes inmiddels zijn uitverkocht en niet meer worden aangevuld.

Wat kun je zoal met bakers twine? 
Touw is een mooi product, zowel bij het inpakken van cadeautjes als bij het maken van snailmail. Ter inspiratie heb ik op Pinterest een bord aangemaakt met diverse creatieve toepassingen: ✘ Bakers Twine.

You Might Also Like

2 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.