Snailmail: een vrolijk pakketje

maart 02, 2014


Hoera, er was weer post! Margriet van Huize Theemuts stuurde een felgekleurd doosje vol leuks. In het doosje zaten diverse pakjes, allemaal weer anders ingepakt. Het kan niet anders dan dat ze hier heel druk mee is geweest. 

Uit de pakjes kwamen prachtige handgemaakte cadeautjes: een slinger met een geborduurde tekst en een gestempelde Eiffeltoren, een boekje om theezakjes in mee te nemen en een zakdoekenhoesje. Wat een goede ideeën heeft die Margriet!


Zelf ben ik niet zo kundig op de naaimachine, het staat wel op mijn lijstje van dingen die ik nog wil leren, dus des te leuker om zulke mooie creaties te mogen ontvangen. Dat brengt weer een hele bak motivatie om toch vooral aan de slag te gaan binnenkort.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Heel leuk! Had hem al voorbij zien komen op haar eigen blog. Naald & draad zijn twee dingen die mij niet helemaal liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, leuk zeg! Vooral ook de aandacht en zorgvuldigheid die er van afstraalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super leuk pakketjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.