Snailmail: creatief met klei

maart 24, 2014


Je moet er maar opkomen! De credits voor deze creatie gaan geheel naar Mirjam, die mij een doosje vol leuks stuurde als antwoord op de Hollandse post die ik haar eerder stuurde. De sterren zijn gemaakt van klei en daarna voorzien van een laagje verf en een stempelafdruk. Leuke inspiratie voor het maken van je eigen hangers, voor aan de paastak bijvoorbeeld.


De snailmail van Mirjam bevatte nog veel meer leuks. In het witte envelopje staken een flink aantal velletjes beschreven papier, fijn zo'n uitgebreide brief! Daarnaast nog allerlei leuks om zelf mee aan de knutsel te gaan. Lintjes, poëzieplaatjes, pailletten in alle kleuren van de regenboog. 

Uit mijn eigen handen kwam de afgelopen weken maar weinig. Druk met andere zaken en stiekem ontbrak de inspiratie ook een beetje. Gelukkig begin ik zo langzamerhand weer ideetjes te krijgen, mede dankzij de post die ik van anderen mag ontvangen. Het enthousiasme en de zorgvuldigheid waarmee er aan de pakketjes gewerkt is draagt daar zeker aan bij. Op Instagram kwam afgelopen week de quote 'Echt contact is goed voor je hart' voorbij. Daar sluit ik me volledig bij aan.

You Might Also Like

3 reacties

  1. wauw wat super leuk! En wat heb je een leuke blog! Ik ben je meteen gaan volgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te lezen, dankjewel! Welkom :-)

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.